torsdag 8 september 2016

Lycklig

Försöker återhämta mig efter helgens festligheter då Rikard och jag hade vårat gemensamma födelsedagskalas. Tröttheten slog till på riktigt i tisdags och jag känner mig trött och orkeslös men samtidigt väldigt lycklig. Det har varit mycket att rodda i men det har varit värt allt slit för vi fick verkligen en toppenkväll tillsammans med delar från vår familj och våra goda vänner. Lekar, tokigheter, skratt, mat och dans in på småtimmarna.
En kväll vi kommer bära med oss i våra minnen för alltid. Jag hann inte med att fotografera under kvällen utan var bara här och nu. Det verkar som alla andra också släppte dokumentering och sociala medier och bara va när jag frågat runt om någon annan har bilder från kvällen. Ett standard svar är, nej jag hade så roligt att jag glömde bort att fota". Rikard och jag tar det som ett gott betyg på kvällen. Synd bara på den fina dukningen som Rikards bror och Sandra fixade iordning. Vi hälsade alla välkomna med en smak från Jämtland. Älgörtssaft, blandat med mynta och cava.
Man har alltid en bild av hur saker och ting kommer att bli men jag tror att både Rikard och jag är eniga om att det här blev bättre än vad vi vågat drömma om. 
Underbara Henrik och Johanna som hjälpt oss med allt från planering till genomförande. 
Vi har vänner som gillar att leka och tävla och alla gick verkligen all in. En underbar kväll och ett underbart gäng. Vi är rika, rika på familj och goda vänner! Tack från botten av våra hjärtan till alla som kom och delade vår födelsedagsfest. Tack till min mamma och pappa som både såg till att våra tjejer hade en fantastisk helg och samtidigt hann  hjälpa oss under både festkvällen och dagen efter. Ni är grymma!

2 kommentarer:

Sandra sa...

TACK för en fantastisk kväll! Så fint ordnat, så roliga lekar, så god mat, så trevliga människor och dans så fötterna värkte ❤️
Har inte heller några bilder. Är precis som de andra sagt, man hann inte, man var i nuet hela kvällen ❤️

Kramar från oss

veronica sa...

Tack själva! Det var så roligt att ni kom och delade vår kväll. All "sista minuten" hjälp var guld värd ❤️
Vilken kväll, vilket gäng! Vi går runt hemma och bara ler.

Kramar ❤️